Cogito ERP

Cogito ERP este un sistem integrat (Enterprise Resource Planning) dezvoltat si adaptat la specificul mediului de afaceri autohton.

Cogito ERP face parte din familia de aplicatii ERP, putand fi customizata in functie de cerintele clientului, de modelul de business si de cele mai bune practici de afaceri pentru fiecare domeniu de activitate.

Cogito ERP este un ERP de ultima generatie, integrabil, prin intermediul diferitelor platforme, cu alte aplicatii, putand fi customizat in functie de cerintele clientului, de modelul specific de business si beneficiind de cele mai bune practici de afaceri pentru fiecare domeniu de activitate.

Cogito ERP iti ofera informatiile potrivite pentru a lua decizii corecte - de la controlul stocurilor si gestiunea aprovizionarii pana la raportari si analize.

Cogito ERP ofera capabilitati noi pentru toate modulele existente, astfel incat sa va puteti maximiza productivitatea si sa va rationalizati operatiunile globale.

Cogito ERP asigura suprapunerea sistemului informatic peste intregul flux de informatii al fiecarei firme, permitand o buna utilizare de catre toti utilizatorii si oferind managementului companiei accesarea in timp real a oricaror informatii si resurse ale intreprinderii, structurate pe nivele de acces si drepturi de utilizatori. Arhitectura Cogito ERP este una de tip n-tiers, avantajele unei astfel de structuri fiind libertatea de customizare la nivel de business si independenta fata de bazele de date.

Cogito ERP - solutia ERP izvorata din experienta noastra pentru a eficientiza activitatea Dumneavoastra

  • Este creata cu tehnologie de ultima ora
  • Are un grad ridicat de configurabilitate
  • Se poate conecta cu alte aplicatii specializate

Beneficii

  • Acces în aplicatie securizat si personalizat
  • Interfata intuitiva si prietenoasa
  • Rapoarte complexe personalizate 100%
  • Printare personalizata 100%
  • Integrat cu Microsoft Excel
  • Usor de configurat

De ce Cogito ERP

  • Aplicatie implementata si testata la peste 40 firme din Romania
  • Utilizata de peste 3.000 utilizatori
  • Permite integrarea cu alte aplicatii (aplicatii tip CRM, magazine virtuale etc.)
  • Asigura automatizarea fluxului de aprovizionare
  • Permite gestionarea eficienta a relatiilor cu clientii si furnizorii
  • Definire si gestionare de bugete
  • Raportare complexa