Servicii dedicate pentru extinderea valorii parteneriatelor Cogito ERP
Instruire
Sistec asigura clientilor Cogito training-ul pentru viitorii utilizatori si administratori ai acestora. În urma cursurilor, participantii vor întelege utilitatea sistemului implementat si modalitatea de lucru cu acesta, facilitând acceptarea si utilizarea în companie. Predarea se face pe baza manualului de administrare a sistemului si a exercitiilor practice efectuate cu ajutorul trainerilor. Va stam orcand la dispozitie pentu a va ajuta sa obtineti maximul din investitia facuta.
Mentenanta software
Mentenanta software reprezinta accesul la cele mai noi capabilitati ale Cogito si la corectiile care au fost necesare. Odata lansata o noua versiune a soft-ului, dumneavoastra detineti cele mai avansate unelte si tehnologii pentru îmbunatatirea permanenta a gestiunii resurselor companie dvs.
Serviciul de mentenanta ofera utilizatorilor Cogito urmatoarele beneficii:
- Protectie permanenta
- Acces la tehnologiile cele mai moderne
- Maximizarea investitiei tehnologice
Suport pentru rezolvarea incidentelor
Specialistii Sistec va ajuta sa va remediati în timp real problemele aparute în utilizarea solutiei software. Astfel, chiar daca problemele sunt rare, ele pot exista. Avantajul este acela ca ele pot fi solutionate imediat, aceasta fiind prioritatea noastra pentru toti partenerii.
Pentru o mai buna colaborare cu dvs. detinem sistem de ticketing pentru raportarea incidentelor, download si upload de fisiere specifice si newslettere despre aparitia noilor versiuni.
Investim timp si resurse pentru a testa împreuna cu clientii buna functionare a aplicatiei noastre in contextul infrastructurii hardware si software detinute de acestia, cu scopul de a oferi cea mai buna experienta utilizatorilor finali. Pentru o functionare optima va rugam sa studiati specificatiile tehnice.